وقف ماشین آلات راهسازی در شهرستان لامرد

گروه استان‌ها: سنت حسنه وقف در شهرستان لامرد وجوه جالبی دارد. یکی از وجوه آن وقف ماشین آلات راهسازی است که منشأ آثار مختلفی در شهرستان شده است.

حجت الاسلام سید محمد جواد اسدی رئیس هیئت امنای موقوفه ماشین آلات راهسازی در این باره به خبرنگار مهر گفت: عملیات بهسازی و مرمت جاده‌های روستاهای مناطق محروم لامرد یکی پس از دیگری توسط ماشین آلات راهسازی هیئت امنا در حال انجام است.

وی افزود: پس از انجام عملیات بازسازی مسجد و بازگشایی و تعریض مسیر ورودی محله و همچنین سایت دفن زباله شهرداری لامرد، این بار نیز این ماشین آلات به روستای دهنو چاهورز اعزام شدند و در حال انجام مأموریت هستند.

حجت الاسلام اسدی، با اشاره به اینکه دستگاه‌های خیریه بعد از سال‌ها بلااستفاده بودن، با راه اندازی این ماشین آلات این روزها در جای جای شهرستان در حال عمران و آبادانی هستند، افزود: این اقدامات در راستای عمل به وقفنامه طبق درخواست‌های مردمی و نهادهای متولی دولتی با موافقت هیأت امنا در حال انجام است.

وی با بیان این مطلب که روند خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان اولویت کاری هیئت امنا است، خاطرنشان کرد: در ماه گذشته نیز ماشین آلات راهسازی عملیات بازگشایی و بازسازی جاده دسترسی به مزارع مردم خیرگو که در سیل اخیر تخریب شده بود را به اتمام رساندند.

او گفت: اصلاح جاده امامزاده شاه فرج الله نیز در دستور کار است که در آینده‌ای نه چندان دور شروع به کار خواهد شد.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X